Preguntes freqüents

Seguidament s’ofereix resposta a la selecció de les preguntes més freqüents realitzades pels possibles interessats amb el nostre servei, o pels ja usuaris de la residència.
Com puc fer la reserva?

La reserva de la plaça es realitzarà a través de la nostra web. Primerament es realitzarà una pre-reserva o bé es podrá fer directament la reserva una vegada estigui habilitada i després s’adjudicaran les habitacions per ordre d’inscripció.
Per a qualsevol dubte en fer la reserva podeu trucar al tel. 93 860 00 95 en horari d'oficina (9:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00 de dilluns a divendres).

Es pot escollir la durada del contracte de lloguer?

Sí, hi han dues categories en la durada del contracte:
- El curs complet: durant 10 mesos (de l’1 de setembre al 30 de juny de l’any en curs).
- Curta durada: entre 1 i 9 mesos.

S’ha de pagar un dipòsit de garantia?

Aquest dipòsit té com a finalitat consolidar la reserva de la plaça, i fer front a les despeses de possibles danys ocasionats al mobiliari i utensilis de l’habitació.
En la data de sortida del resident, el dipòsit de garantia, serà retornat després de verificar l’estat de l’habitació menys la neteja final de l’habitació (segons condicions generals de contractació).

S’ha de pagar la matrícula?

Si, la matrícula és un a despesa administrativa que es cobrarà el primer any.

Puc escollir l’habitació?

No, la direcció de la residència serà la responsable d’adjudicar les habitacions a cada alumne.

A dins de l’habitació hi ha cuina?

Sí, hi ha una cuina office amb armaris, microones amb grill, pica i nevera.

A dins de l’habitació hi ha internet?

Si, a dintre de les habitacions tindràs Internet per cable i Wifi a les zones comuns.

El servei de canvi de llençols i tovalloles està inclòs en el preu de lloguer?

Aquest servei és opcional i el pots contractar a l’iniciar el curs o en el moment que tu vulguis.
Per més informació, posa’t en contacte amb el servei de secretaria de RUVIC, en horari d’oficina.

La neteja d’habitació està inclosa en el preu de lloguer?

Aquest serveis és opcional i pots contractar a l’iniciar el curs o en el moment que tu vulguis.
Per més informació, posa’t en contacte amb el servei de secretaria de RUVIC, en horari d’oficina.
La neteja de l'habitatge no inclourà la cuina ni tampoc les finestres.

Hi ha servei de recollida d’escombraries?

No, cada resident haurà de baixar diàriament les escombraries als contenidors situats al carrer.

RUVIC està oberta durant tot l’any?

Sí, la residència romandrà oberta tots els dies de l’any.

Com es paguen les mensualitats?

El pagament dels rebuts mensuals es farà a través de domiciliació bancària, per transferència o ve en targeta de crèdit entre els dies 1 i 5 de cada mes.

Pot venir un amic al meu habitatge?

Si, no hi ha cap inconvenient a portat un amic a estudiar o a fer una visita a un resident.

Només cal remarcar, que primerament s’haurà de passar per recepció per identificar la persona visitant i se l’informarà de l’ horari d'entrada i sortida de la Residència.

Hi han horaris d’entrada i sortida?

No, la Residència estarà oberta 24 hores i cada estudiant tindrà la seva pròpia clau, per tant l'entrada i la sortida seran lliures.

La residència disposa d’aparcament propi?

Sí, és un servei opcional i només cal consultar si hi han places. El preu està detallat a l’apartat de tarifes.

És a prop del campus UVIC-UCC?

Sí, està al costat del Campus UVIC-UCC. A menys de 5 minuts caminant.

És a prop l’estació de tren i autobusos?

Sí, està a 5 minuts de la residència.

Hi han normes de comunitat?

Sí, al tenir un gran volum d’habitacions hi han normes de reglament intern que s’han de complir.

Que és la Cooking Lounge?

Hi ha una cuina office en què hi ha fogons, microones i forn necessaris per a cuinar, així com es disposarà d’una sala a on s’hi podrà anar per menjar.